Zákaznický - Havarijní telefon:
601 267 267
840 111 111
840 111 111 (pro volající z pevné linky)
Zákaznická linka 840 111 111 je telefonní služba za místní poplatek pro všechny zákazníky z regionu, kde naše společnost provozuje veřejné vodovody a kanalizace. Pro zákazníky volající z mobilního telefonu je k dispozici linka 601 267 267 (mobilní operátor O2).
Zákaznickou linku obsluhují operátoři Call Centra, kteří poskytují obchodní i provozní informace a řeší požadavky zákazníků v obchodním styku.
Prioritou této služby je poskytování informací zákazníkům společnosti. Jedná se především o služby spojené s dodávkou pitné vody a odváděním odpadních vod. Informace rozdělujeme do dvou základních oblastí - obchodní a provozní.
Obchodní záležitosti, které zahrnují oblast smluvních vztahů, platebního styku, přijímání odečtů, apod., můžete s operátory řešit v pracovní dny od 6 do 20 hodin, nebo v sobotu od 8 do 16 hodin.
Provozní informace, které zahrnují oblast dodávky pitné vody, odvádění odpadních vod, případné provozní poruchy a havárie, dále informace o kvalitě pitné vody v jednotlivých lokalitách, příjem podnětů a stížností, můžete s operátory řešit "NONSTOP".
Zákaznický - Havarijní telefon:
601 267 267
840 111 111
Potřebujete vyjádření provozovatele k možnosti napojení na vodovodní nebo kanalizační řad, k dokumentacím a povolením?
Nepřehlédněte aktuální Nabídky zaměstnání v naší společnosti.
Staňte se členy našeho týmu.
V případě, že v interaktivní mapě nenaleznete potřebné informace o kvalitě dodávané pitné vody, použijte formulář.
Vstup do zákaznického portálu, kde můžete spravovat svá vyúčtování, kontrolovat faktury, zadávat samoodečty.
Základní informace jak postupovat, chcete-li si zřídit vodovodní a/nebo kanalizační přípojku.